image image image image
عصب کشی

کانالهای ریشه،مسیر های بسیار باریکی هستند که از بالای یک دندان منشعب شده بطور عمودی در ریشه ها پایین  آمده و تا نوک ریشه ها امتداد دارند.

هر دندان بین یک تا چهار کانال ریشه میتواند داشته باشد. برخی از مشکلات دندانی مثل پوسیدگیهای عمیق میتوانند مغز دندان و این کانالها را آلوده و عفونی کنند که پیامد آن حساسیت،درد و ایجاد  آبسه است.درمان ریشه دندان یک راه درمانی متداول است که شامل خارج کردن مواد عفونی شده مغز و کانالهای ریشه و تمیز کردن این نواحی و پر کردن آنهاست.
سفيدكردن دندان‌ها  شاید شما از بد رنگی دندان هایتان ناراضی باشید یا حتی مایل باشید برای داشتن یك چهره زیباتر، دندان های سفیدتری داشته باشید. معمولا رنگ دندان های هر فرد با رنگ پوست او هماهنگی دارد. اگر به چهره یك سیاهپوست نگاه كنید، امكان دارد دندان های او خیلی سفید به نظر شما بیاید ولی حقیقت این است كه زمینه تیره و سیاه پوست او ایجاد خطای دید می كند و موجب می شود دندان هایش سفیدتر به نظر بیاید.
رنگ زرد دندان خبر می دهد از...
کلینیک دندانپزشکی دکتر باغستانی کلینیک دندانپزشکی دکتر باغستانی از سال 1374 ( بیش از 15 سال ) سابقه ) فعالیت خود را در همین مکان فعلی آغاز نموده و روز به روز با گسترش کمی و کیفی به فعالیت خود ادامه داده است .
خدمات ما  بهترین نماینده شوراها کسی است که درد مردم را بداند ، با مردم همدل و صمیمی باشد ، از فساد دور باشد و دنبال اشرافیگری خود نباشد.
دستورالعمل های لازم بعد از عصب کشی دندان ها PDF چاپ نامه الکترونیک

دستورالعمل های لازم بعد از عصب کشی دندان ها

در کلینیک دندانپزشکی دکتر باغستانی سعی شده است با توجه به سابقه طولانی و اعتمادی که در طول سالیان متمادی مراجعین عزیز به ما داشته اند ، از دندانپزشکان مجرب و توانمندی همکاری به عمل آورده شود. هم چنین بر آن شدیم تا مقالات سودمند و مفیدی رادر زمینه بهداشت دهان و دندان از طریق همین وب سایت ارائه دهیم.

مواردی که لازم است بعد از عصب کشی (R.c.t)  مد نظر عزیزان باشد بشرح ذیل می باشد:

پس از انجام عصب کشی امکان بروز درد و تورم تا حد زیادی طبیعی بوده و جای نگرانی نیست ، لذا در صورت تجویز دارو ، موارد ذیل رعایت شود :
• چنانچه درد وجود نداشت از دارو استفاده نشود.
• چنانچه درد مختصری وجود داشت از دارو استفاده شود.
• چنانچه درد شدید و یا تورم  وجود داشت علاوه بر استفاده از داروهای تجویز شده آمپول دگزامتازون  (Dexametazon ) بصورت عضلانی تزریق و با دندانپزشک  خود جهت انجام معاینه و کنترل تماس حاصل فرمایید.
• در صورتیکه احساس کردید دندان شما نسبت به دیگر دندانهایتان بلندتر و برآمده می باشد این حالت بعد از عصب کشی طبیعی است.
• چنانچه برآمدگی غیر طبیعی و بیش از حد بود جهت کوتاه کردن پانسمان با دندانپزشک خود هماهنگ فرمایید .( در صورت امکان در منزل کمی از پانسمان را بردارید.

از جمله بخش های تخصصی کلینیک دندانپزشکی دکتر باغستانی : ترمیمی زیبایی  ، جراحی لثه ، ایمپلنت ، ارتودنسی ، معالجه ریشه دندان یا راندو ، اطفال و جراحی فک و صورت

از لحاظ استریلیزاسیون با داشتن اتوکلاو مرکزی class B ایتالیا و استفاده از مواد ضد عفونی کننده ی استاندارد و در حد قابل قبولی می باشد.

شما خوبان می توانید از طریق فرم تماس با ما نقطه نظرات خود و یا سوالات خود را مطرح نمایید تا ما از طریق همین سایت در قالب مقالات پاسخ هایتان را ارائه دهیم.

برچسب ها : اثرات فلوراید بر سلامتی دندان ها ،چند پرسش و پاسخ كوتاه در زمينه بهداشت دهان و دندان ، پیش درآمدی بر استرس در جراحی های دندان پزشکی ،  روش های مراقبت از دندان ، دندانپزشکی ، مقالات دندانپزشکی ، پروتز دندان، پروتز متحرک، کلینیک دندانپزشکی در کرج ، مراقبت از دندان مصنوعی، دندان مصنوعی، پروتز دندان، پروتز متحرک، شیوه ی صحیح نگهداری دندان مصنوعی، آموزش و مراقبت از دندان ، ترمیمی زیبایی  ، جراحی لثه ، ایمپلنت ، ارتودنسی ، معالجه ریشه دندان یا راندو ، اطفال و جراحی فک و صورت  ، دهان، دندان، فک و صورت  دارو، درمان، تغذیه، مواد ، بیماری، ناهنجاری، بهداشت دهان ، بهترین زمان ارتودنسی ، بهترین زمان برای آغاز کردن مسواک در کودکان ، سرطان های دهان، تاثیر نوشابه های گازدار و تنقلات حاوی شکر در  پوسیدگی دندان ها ،دستورالعمل های لازم بعد از عصب کشی دندان ها

مقالات دندانپزشکی

با ما تماس بگیرید !

آدرس : کرج - خیابان طالقانی جنوبی - نبش کوچه شهید غفوریان - کلینیک دندانپزشکی دکتر باغستانی